UpKeep - usprawnij proces zamówienia pracy
Jak poprawić produktywność, jeśli chodzi o operacje? W ten sam sposób, w jaki robisz dla swojego zespołu – używając gotowego do użytku systemu zarządzania aktywami (EAM).
W tym miejscu pojawia się UpKeep. Jesteśmy systemem zarządzania aktywami, który pomaga kierownikom obiektów, nieruchomości, restauracji i produkcji usprawnić komunikację, umożliwiając aktualizowanie statusu ich zespołu w czasie rzeczywistym.
To krytyczny czas dla każdej firmy. Musisz informować swój zespół, a jednocześnie musi on wiedzieć, co musi zrobić. Aby Ci w tym pomóc, stworzyliśmy sposób na połączenie Twojego zespołu ze światem — niezależnie od tego, czy jest on na miejscu, czy w terenie. Chcemy umożliwić Ci odzyskanie kontroli nad swoimi operacjami i zbudowanie wydajnego, usprawnionego procesu zleceń pracy.
Robimy to, dając Ci możliwość łatwego połączenia Twojego zespołu z chmurą i światem. Dzięki temu rozszerzeniu możesz łatwo przypisywać zlecenia pracy różnym użytkownikom i sprawdzać status każdego zlecenia pracy. Wysyła również powiadomienia na Twój telefon i e-mail, zapewniając, że będziesz na bieżąco i nie przegapisz niczego ważnego. Oznacza to, że możesz spędzać mniej czasu na podróżowaniu między lokalizacjami, a więcej na tym, co najważniejsze — poprawie produktywności i rentowności swojego zespołu.